29 juni 2014

Tv - Serier [v26]

Graceland s02x02
Jag tycker så synd om Dale Jakes som har en son som inte ens vet att han existerar och när han försöker göra rätt så skickar pojkens mamma polisen på han, så jag förstår att han är förbannad. 
Alla tog det riktigt bra att Mike har kommit tillbaka och är deras chef just under det här uppdraget, sen att strular till det med två flickvänner kommer ju aldrig leda till någonting bra.

Power s01x01-02
James "Ghost" St.Patrick driver en nattklubb i New york och lever familjeliv men han lever ett dubbelliv och är knarklangare vid sidan om. Ghost ex från när han var yngre dyker upp och hon är agent av något slag men hon vet inte att hon är ute efter Ghost och han vet inte vad hon jobbar med.
Samtidigt som Ghost flirtar med henne börjar hans fru flirta med sin chaufför för hon märker så klart att Ghost tar avstånd från henne

Crisis s01x12-13 *serie avslutning*
Jag gillade verkligen den här serien, det var spännande och när man hela tiden fick veta lagom mycket från båda sidorna och de flesta är onda och goda samtidigt för alla har olika svagheter och de flesta är beredda att göra vad som helst för att rädda dem de älskar.
Ett riktigt bra avslut och vissa serier behöver inte ha mer än en säsong.

Rookie blue s05x06
Andy fick äntligen som hon vill, hon fick veta mer om Sams bakgrund och vem han är. Man måste verkligen vara en hemsk pappa om man får han insatt på kåken som liten pojke.
Så nu är Andy och Sam tillsammans igen och jag som verkligen gillade henne med Nick :( 
Dov och Chloe redde äntligen upp deras tjaffs så nu slipper vi kanske det för de är rätt söta ihop.

Rizzoli and Isles s05x02
I förra avsnittet kom det fram att Jane är gravid och David Frost dog i en bilkrash(man visste ju att han skulle dö eftersom han dött i verkligheten) Väldigt fint tal Jane höll på begravningen.

Chasing life s01x03
Snacka om kaos familj, eller det kanske blir kaos när mamman börjar dejta igen speciellt när hon inser att hennes hennes dejts ex fru går i terapi hos henne.
Brenna tar det inte så bra att hennes mamma dejtar, kanske för att hon nästan kom på dom så hon blir lite upprorisk. Jag gillar Kieran mer och mer för varje avsnitt och tror han kommer var bra för Brennan så jag shippar verkligen dom två. Sen shippar jag April med Leo men har han oxå cancer?
April hittade äntligen någon att prata med om sin cancer men då dog han.


Covert affairs s05x01 
Annie är tillbaka och vill direkt börja jobba igen, och det är konstigt att folk inte reagerar mer över att hon dyker upp som gubben ur lådan men det kanske är vanligt inom deras arbete.
Jag hade velat se Auggie och Annie reda upp allting mellan sig för deras relation är bland det bästa men oavsett relation de har privat så sköter de i alla fall sitt arbete tillsammans utan problem.

Switched at Birth s03x13
Bay gjorde slut med Tank. Matthew har en bild på Emmett och därför kan han inte berätta vad som har hänt han så Emmett och Bay ska försöka få tag i bilden. De upptäcker då att Matthew egentligen är kär i Emmett och att han försökte driva med han men tappade kontrollen.
Vilken ointressant serie jag vill se Bay med Ty och Emmett kan få hitta sig någon ny, Daphne valde fel kille och hon är så ointressant och hittar inget annat jag riktigt bryr mig om i serien.

Teen Wolf s04x01
Äntligen är Teen wolf tillbaka. Alla jobbar tillsammans för att få tag i Derek, och tillslut kommer de på att det är Kate som har han. Stiles verkar ha två tjejer efter sig nu och det är ju lite roligt!
Hade Derek blivit yngre? Jag gillar den hunkiga Derek bättre.

Beauty and the Beast s02x20Vinc och Cath tar reda på att det är Gabe som har dödat vittnet och att han inte var en beast. I övrigt ett händelselöst avsnitt, att Cath och Vinc inte ens kan hålla sig gömda en dag, de ska borde ha mycket att ta igen och njuta av att få tid tillsammans.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...