27 april 2014

Tv - Serier [v17]

the Blacklist s01x19
Tom vet att Elizabeth vet någonting så han flyr men Red fångar in han och ger han till Elizabeth så hon torterar han lite sen blir det stor slagsmål och Tom vinner men han berättar för Elizabeth att Red inte är den han utger sig för att vara.
Jag ville se vad det var på bilden Elizabeth fick se i slutet! Något med Red i alla fall, han kanske är hennes pappa trots allt? Eller släkt med hon på något sätt.

Awkward s04x01-02
Jenna och Matty fortsätter tråna efter varandra och de ligger med varandra och sen börjar Matty ignorera Jenna men det visar sig att han just har fått veta att han är adopterad.
Jake gör slut med Tamara.

Glee s05x17
Vilket tråkigt avsnitt, Rachel hade sin premiär som så klart gick jätte bra. Will fick en son och Rachel skällde ut Sue.

Hart of Dixie s03x19
Zoe erbjuder sig att hjälpa Wade genom att luska lite i vad Viv tänker och Viv är förvirrad för Charles försöker få tillbaka Viv. Så Wade gick till Viv och hon valde han men då kom Charles med ett flytt erbjudande där de får chansen att börja om från nytt.
Sen när Harley gjorde illa sig så blev Viv och Charles ännu tightare  och Zoe blev den som berättade för Wade att Viv inte kommer välja han framför Charles vilket han inte tog så bra.
Är det så här manusförfattarna försöker få ihop Zoe och Wade? Genom att de nu ska bli riktigt bra kompisar och sen råka få till det igen?
Kul med lite musik i avsnittet.

1 kommentar:

  1. Jagf älskade hart of Dixie avsnittet och det känns bra att Zoe och Wade är vänner, det känns som en bra grund att stå på!! :)

    Svar:
    Brothers and Sisters är JÄTTE bra och verkligen en sevärd serie! Men jag förstår att du vill se klart det du redan börjat på, jag tror att min plan är att ta tag i Bones nu är jag snart är klar med Game of Thrones. Jag tycker att den första säsongen var så där men i Andra blev den riktigt bra och nu är jag helt fast, men hade jag inte haft kommisar som peppade mig att ta mig igenom första säsongen hade jag inte haft det hade det nog tagit lite längre tid :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...