13 april 2014

Läs-A-Lot: Påsk


Vad roligt att det är en läs-a-lot igen, den här gången är det Zozzo och Emme på Bokzoem  som tillsammans med Anna på bookshelf som håller i det.

Läs-A-Lotten börjar  måndag 14/4 00.00 (nu i natt alltså) och avslutas på lördag 19/4 23.59



Jag har massor med inplanerade saker nu under veckan men lite mer fokus på läsandet borde jag kunna klara av kanske!?! Det räcker ju att försöka i alla fall och jag kommer inte ha så stora mål utan jag tror jag ska ha som mål att..
- Läsa 2 böcker  (Fågelmannen & Prodigy)
- Lägga lite mer fokus på läsningen

hm...får se om jag går tillbaka och uppdaterar om jag kommer på någonting mer!

3 kommentarer:

  1. Påsklovsläsning lät som en kul grej, jag satsar på kurslitteratur fast lite utanför utmaningen. Ska t.ex. börja med Virginia Wolf som ska bli rolig att läsa :)

    SvaraRadera
  2. Hade gärna velat att lös-aloten höll på påsken ut :)

    SvaraRadera
  3. Det är superkul att du är med trots att du kanske inte har supermycket tid till det! Det viktigaste är inte att man läser hur mycket som helst utan att man har roligt och att man kanske prioriterar läsningen liite mer än vad man kanske brukar :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...