11 januari 2014

Chicago PD s01x01 Stepping Stone [Serie premiär]]



Äntligen var det dags för premiären av spin offen på Chicago fire
Jag gillar Antonio, Kyle, Erin, Voight och tror verkligen på den här serien, jag gillar karaktärerna men det var ju inget nytt och att de från Chicago fire får biroller så man får se dom oxå är grymt kul.

Jag tror det är rätt tufft att vara polis när du vill få fram information om de som är högst upp inom knarkindustrin för du får nog vara rätt elak och hård. Inte nu att jag tycker Voight gör rätt i hur han är som polis men tror det är en svår sits.
Men jag tror Voight är grymt bra när man behöver hjälp att ta sig ut från skiten och jag trodde att pojken först lurade han men när man fick se hur mycket stryk han hade fått så visste jag direkt att Voight kommer gör allt för att hjälpa pojken. Och äntligen visade han sig mänsklig vilket verkligen behövdes för att han inte ska vara en lika hatad karaktär. 
Shit vilken cliffhanger, man kan ju inte se första avsnittet och inte vilja se andra i alla fall.

Han som spelar Kyle kände jag var grymt välbekant så kollade upp det och han var ju med i sci-fi serien 4400, en serie som jag gillade.


1 kommentar:

  1. Jag gillade också pilotavsnittet och ser fram emot resten av serien!

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...