12 april 2013

Robert Kirkman - the Walking dead volym 4

the Walking dead fortsätter att vara lika bra och lika spännande, men Köttets lustar kändes så kort, vilket egentligen inte är någonting dåligt men jag ville så gärna läsa mer och jag tycker albumen gärna fick vara lite tjockare så det hinner hända lite mer.

Har volym 5 här hemma, nr 6 har nyss kommit ut på svenska, sen måste jag kanske börja läsa dem på engelska så jag får läsa lite mer och se vad som kommer hända. För i fortsättningen tror jag inte att jag kommer vänta och att jag ska få tid att se serien. Jag lät bli att spoila om vad som händer eftersom jag inte vill berätta för dem som fortfarande inte har läst/sett så här långt.
Själv gillar jag att se vad en oläst bok har fått för betyg för att veta om andra har gillat den innan jag läser/ser, men för det vill jag inte bli spoilad så jag hoppas jag inte brukar avslöja för mycket för er heller när jag skriver recensioner!
Betyg 4 av 5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...