13 april 2013

Monday mornings ~ säsong 1

Kort säsong med bara 10 avsnitt och jag har inte hört någonting om det kommer bli en säsong 2.
Jag gillar de flesta av karaktärerna men finns även vissa man stör sig på och det är bra för man kan inte sitta och gilla alla hela tiden. Det är alltid spännande avsnitt där man får ta del både av vårdpersonalens privatliv och i huvudsak följa deras jobb,
Sen att de har en chef som är lite väl hård och krävande och ibland till och med lite elak, han försöker hela tiden pusha sin personal till att prestera bättre och med sina möten där det blir öppna diskussioner om varför en del har gjort si eller så får vi ta del av varför.
En bra serie som jag gärna ser mer av! 


1 kommentar:

  1. Sv: Ja, gör det :) Början är lite seg men när de letar och hittar de andra blir det mer spännande och då hade jag svårt att sluta läsa

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...