28 mars 2013

Tv - serier [v13] #1

New girl s2x19-20
Äntligen lite Nick och Jess hångel, det var på tiden. Lite dåligt gjort att när akvariumet gick sönder och Jess och Nick gick därifrån så blev det inte blött efter dem. Efter ett SÅ stort akvarium borde de ha blivit rätt blöta.
Vad tråkigt att Nicks pappa dött, men Jess som Elvis var klockren och Nicks mamma var lite skum!

2 Broke girls s2x20
Vilket roligt avsnitt äntligen fick karaktärerna lite mer personlighet när man fick se lite mer av deras hem och vad kort det här avsnittet kändes jag ville faktiskt se mer.

666 Park avenue s1x10
Jag vet att serien är nerlagd och trodde att den tog slut efter 9 avsnitt men tydligen hade den bara uppehåll så i får se hela första säsongen på 13 avsnitt så nu hoppas jag på ett riktigt slut.
Nu kom Sasha tillbaka, att fejka sin egna död så dära, borde inte hennes kompis vara anmäld försvunnen om det var hon som var i bilen?
Oj vilken hemlighet Louis bar på, tro att hon kört på någon och att denna antagligen då måste vara Alexis så nu lär Alexis slippa ha dåligt samvete för att hon förför Brian.

the Following s1x10
Men hur dum är Clair? Varför sköt hon inte bara alla för hon vill de ju inte döda, sen så har jag bara väntat att hon ska göra allt för att hamna där hennes son är. Men att Ryans ex Molly oxå skulle vara en Joe anhängare var lite konstigt, finns det någon i Ryans liv som inte är på Joes sida?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...