29 mars 2013

the Walking dead - Volym 3 - I tryggt förvar


Så där nu har jag sett lite mer av serien och då kunnat läsa serie albumet, jag vill helst se serien först, men att se/läsa parallellt är bäst för minnet om man vill jämföra.

Jag gillar verkligen de här serie albumen, jag har lite svårt ibland att komma ihåg vem vissa som kommer tillbaka är när det har gått ett tag mellan volymerna.
Visst kändes volym 3 väldigt kort? Om man ska jämföra med hur många tv serie avsnitt det blev så tror jag 3, om jag nu inte minns jätte tokigt.

Betyg 4 av 5
Hade gärna sett att de hade tagit sig längre och att det hade hänt mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...