16 februari 2013

I min brevlåda #4 2013

Jerker Eriksson - Pythians anvisningar [del 3/3]
Elias Palm . Causa Mortis [del 2]
Jay Asher - Tretton skäl varför
Stephen Chbosky - Wallflower
Jodi Lynn Anderson - Ett år senare [del 3/3]
Johanna Lindbäck - Tänk det där är jag
Johanna Lindbäck - Min typ brorsa
John Green - Tha fault in our stars
John Verdon - Tänk på ett tal
Elias Palm - Corpus delicti [del 1]
Carrie Ryan - De vassa tändernas skog
Kendare Blake - Anna klädd i blod
Rachel Caine - Glashuset

Jag vet inte vad som hände, jag bara råkade klicka hem en stor hög med böcker, så här innan bokrean och allt men det är ju böcker jag vill läsa så alla dessa hamnade direkt i "Läsa NU högen" som bara blir större och större...
Någon jag borde läsa NU för att den är SÅ bra eller för att ni vill veta vad jag tyckte om den!?!

4 kommentarer:

  1. En hel del böcker som faller mig i smaken här, några har jag och några finns på min bokönskelista :)

    SvaraRadera
  2. Pythians Anvisningar...omg, alltså den är så jävla bra att jag dör. Älskar den trilogin!! :D Gud vad många böcker du fått hem, blir så jävla avis. Kliar i mina fingrar nu....!!!!!

    SvaraRadera
  3. Tänk på ett tal vill jag veta vad du tycker om. för den står i min bokhylla och jag har läst både bu och bä om den :)

    Och om du tycker annorlunda mot strömmen om The fault in our stars, som för övrigt jag gjorde, så vill jag veta vad du tycker. Annars kan det vara ;)

    SvaraRadera
  4. Johanna Lindbäcks "Min typ brorsa" är bra och John Greens "The Fault in Our Stars" är fantastisk. Sedan är "De vassa tändernas skog" väldigt spännande :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...