28 februari 2013

Februari läsning -2013

Stephenie Meyer - Midnight sun (Edwards story) [5]
Anne Holt - Frukta inte  [2]
Anne Holt - Död i skugga [4]
Ninni Schulman - Flickan med snö i håret [5]
Ninni Schulman - Pojken som slutade gråta [4] 
Karina Bliss - Älska glömma och förlåta [3]
Jay Asher - Tretton skäl varför [3,5]
Rita Herron - Dold sanning [4]
Stephen Chbosky - Wallflower [3]


Totalt:  9
Svenska/Engelska:  8/1
Nya författare: 5
Tillhör en serie: 5
Tegelstenar: 
Seriealbum: 
Bästa bok: Flickan med snö i håret och Midnight sun.
Besvikelse: Stephen Chbosky - Wallflower, Anne Holt - Frukta inte
Rex.ex: 1

Egen kommentar: 
Jag trodde inte att jag skulle ha läst 9 böcker under den här månaden, jag har ju haft väldigt många läsfria dagar och har sett massor med serier och gjort annat. 

3 kommentarer:

  1. Det låter ju bra att du gav Död i skugga en fyra, den återstår för mig att läsa i den här serien.

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! :) Jag gillade också Flickan med snö i håret.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...