2 februari 2022

I min brevlåda [Januari 2022]

 

4 böcker fyndade på röda korset

8 böcker fyndade på röda korset

"råkade" beställa hem när jag beställde en virkbok

Rec.ex


Rec.ex:  1
Överraskningar: 0
Köpta/fått: 13
Rensat bort:  24 (16 lästa 8 olästa)
Läst:  13 (8 av mina, 1 ljudbok, 4 biblioteksböcker)

Sammanfattning: 
14-13 borde bli +1 men bara 8 av de lästa var mina, men fått hem 14.  +6
 men då har jag rensat bort 8 olästa (+ 16 lästa)   Så det blir -2 den här månaden vilket känns helt okej fast jag råkade köpa hem en hel del böcker :)  
Dock misstänker jag att februari och mars lär bli + månader då det är bokrea och rea på rean då, men jag ska försöka hålla igen lite mer i år än vad jag gjorde ifjol.  

1 kommentar:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...