1 januari 2022

I min brevlåda [December 2021]

 

3 böcker som jag råkade köpa när jag beställde böcker åt min mamma

Ett efterlängtat rec.ex som jag ska läsa och recensera i Januari


Rec.ex: 1
Överraskningar: 0
Köpt/Fått: 3
Rensat bort: 17  (11 lästa 6 olästa)
Läst:  11 (Dock bara 3 av mina fysiska böcker när det blivit många ljudböcker och biblioteksböcker) 

Sammanfattning: Den här månaden blev det en del läst och lyssnat på dock få från mina egna böcker. Men det blev inte heller så mycket påfyllt bland mina lästa böcker och jag fick inte hem så jätte många (4). Kalla, vita vinternätter har jag påbörjat att läsa, och jag har några böcker som jag är i slutet på så jag gissar att Januari kommer det bli några böcker lästa och då flera hyllvärmare så sen får jag försöka hålla i att läsa och lyssna på många av mina egna böcker. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...