1 juni 2019

I min brevlåda [Maj 2019]

Dolt i vatten var en överraskning
Bestraffaren var ett rec.ex som är läst och recenserad.



Förrädaren var ett rec.ex som är läst och recenserad
Flickorna som sprang är en överraskning
Ett rec.ex som är läst och recenserat.
4 böcker jag köpte hem och jag vill läsa alla 4 nu.

Rec.ex: 3 (nöjd att alla 3 är lästa och recenserade)
Överraskningar: 2
Fått/Köpt: 4
Läst: 9
Rensat bort: 11  lästa 5 olästa

Den här månaden gick jag verkligen minus både bland mina böcker och bland mina olästa, -5 bland mina olästa så den siffran är jag riktigt nöjd med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...