1 december 2018

I min brevlåda [November 2018]

En högre rättvisa har jag läst och recenserat, Suicide club var en överraskning

Håller jag faktiskt på att läsa just nu, så recension kommer komma i december.

Rec.ex som jag har tänkt läsa i december :)

En överraskning som dök upp i går


Rec.ex: 3
Överrasknings rec.ex: 2
Köpt hem: 0
Rensat bort:  2 (en läst och en oläst)
Läst:  10
Mina åsikter: Skönt att hamna lite minus och det borde jag göra i december också, och nästa år fortsätter utrensningen och läsandet av mina olästa :)

2 kommentarer:

  1. Suicide club har jag börjat på :). Evelyn Hugos sju äkta män är jag lite nyfiken på!

    SvaraRadera
  2. Så sugen på Evelyn Hugos sju äkta män!

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...