2 november 2018

I min brevlåda [Oktober 2018]

4 överrasknings rec.ex 2 lästa och recenserade

En vinst från Akademibokhandeln som jag vill läsa NU,
jag har tänkte börja läsa den nu i November.

Två rec.ex som jag har hunnit läsa och recensera.

4 böcker som bara slank ner i min kundkorg ;) 
Bottenskrapet har jag hunnit läsa och recensera.

En överraskning och ett rec.ex som var signerad från Jenny.
Båda dessa vill jag läsa NU men med jultemat så vill jag hålla lite på dessa till närmare jul.

3 böcker som också hoppade ner i kundkorgen,
jag som bara skulle köpa lite garn til mamma

Två rec.ex
Perfekt med Ett Zurrigt Höstlov nu när barnen har lov

En fantastiskt fin farsdagspresent!! Längtar så mycket att få läsa den efter att min pappa har fyllt i den <3

Recensionsex  5
Överrasknings rec.ex  5
Köpta/vinster  8 
Läste 12stycken fick hem 18 (ojoj fram med skämskudden)

Så gick + 6 stycken böcker den här månaden, ingen sådan där jätte bra siffra men jag är väldigt nöjd med det jag har läst och de flesta böcker som jag har fått hem är verkligen böcker som jag verkligen vill läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...