2 mars 2018

Helgfrågan v. 9

Jag missade att det var torsdag idag, haft så mycket att göra och var så trött igår kväll så orkade inte ens tänka ordentligt. Tydligen är Mars en vårmånad, inte här uppe då är det vårvinter, mildare grader strålande sol och massor av snö, så de flesta njuter av långpromenader efter skoterspåren som går över alla åkrar, älvar osv.

Mia undrar den här helgen Vilken bok som blir film 2018 som vi ser framemot?
Jag har nyligt varit på bio, jag var och såg Maze runner the Death cure, den var riktigt bra. Filmerna fick ett bättre avslut än vad jag minns att böckerna fick.

Bonusfråga: Hur ser ditt skrivbord ut? Eller där du brukar sitta och blogga?
Vi har ett databord så jag och sambon har varsin dator,där ligger även min kalender (fjolårets har inte skaffat någon ny för iår)  några rosetter som jag inte hunnit skriva datum på, böckerna jag fick hem igår som jag inte skrivit in i systemet och fotat. Tvspels kontroll, hörlurar, högtalare, kablar till mina kameror ligger så klart också vid datorn och tar plats. 

11 kommentarer:

  1. JAg som inte gillade MAze runner böckerna kanske borde se filmerna istället då :)

    SvaraRadera
  2. Jag har en Maze runner bok men har inte läst de, kanske kollar jag på filmerna istället.

    SvaraRadera
  3. jag var barnvakt och kom hem vid midnatt, konstruerat att alla årstiderna skulle vara tre månader långa....

    SvaraRadera
  4. Någon vår är det inte här heller. -17 i morse.

    SvaraRadera
  5. Vet inte varför, men tror att Maze Runner inte är för mig ...

    SvaraRadera
  6. Se där, filmer som verkar bättre än boken. Det händer inte alltför ofta. Trevlig helg.

    SvaraRadera
  7. Har varken läst boken eller sett filmen.

    SvaraRadera
  8. Har inte sett senaste Maze Runner-film på bio, men den kommer att hamna i filmhyllan.

    SvaraRadera
  9. Både läst och sett första delen i Maze runner, tyckte förvånansvärt bra om filmen.

    SvaraRadera
  10. Inte läst Maze runner serien men har sett ena filmen, var inte så dum. Men har inte blivit av att se fler....

    SvaraRadera
  11. Jag har första Maze runner-boken, men jag har inte läst den än. Tror att jag vill se filmen också, sedan :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...