27 februari 2018

Veckans topplista v. 9 – Bokrea

Tisdag och idag den där bästa tisdagen i Februari (okej fettisdag är också en bra dag) bokrean och jag gissar att ingen som läser min blogg har missat det. Jag brukar åka på bokrean i grannstaden (icamaxi & myrorna) direkt på morgonen men det gick inte när sambon jobbade för middag så istället blev det att jag och mitt äldsta barn åkte iväg efter skolan. Jag kom hem med två böcker, hon med 5st +några tidningar och vi köpte 3 böcker åt lillebror.

Johanna vill att vi ska tipsa om 5 böcker på bokrean, de vi har läst eller vill läsa eller som vi kanske inte borde läsa... temat går att tolka som man vill.

De 5 böcker som jag vill köpa på årets rea är.
Mons Kallentoft - Bödelskyssen
Jussi Adler-Olsen - Selfies
Harlan Coben - främlingen 
Tove Alsterdal  - Vänd dig inte om
Kristina Ohlsson - Syndafloder


Nu ska jag kika på vilka böcker ni har tipsat om för jag kanske har missat någon bok jag verkligen vill köpa och eftersom jag inte skickat iväg alla beställningar ännu så kan jag skicka iväg en till, eller?

6 kommentarer:

  1. Främlingen har jag läst och den var överraskande bra :)

    SvaraRadera
  2. Främlingen och Vänd dig inte om har jag läst och tyckte de var bra.

    SvaraRadera
  3. Har inte läst en enda av böckerna på din lista. Tack för tipsen.

    SvaraRadera
  4. inte läst någon av dessa, tack för tips.

    SvaraRadera
  5. Tack för tipsen. Har inte läst någon av dem.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...