25 oktober 2017

Läs a lot: Verklighetsflykt Uppdatering


Det har verkligen varit fullt upp här hemma när dottern har haft kalas främmande i flera dagar + vi har haft träningar och massor av ärenden. Jag vill ha en lugn avslappnad december med massor av mys med barnen så försöker göra bort julklapps inköpen i god tid.
Så orken till att läsa har tyvärr inte riktigt funnit sig men jag har sett en del serier så där ligger jag jätte bra till så när jag får värsta lässuget kommer jag inte ha massor av serier som skriker på mig.

Den tjockaste boken har jag i alla fall hunnit läsa Karin Slaughters Den goda dottern och den var riktigt bra, har påbörjat Sarah J Maas Eldens arvtagare men jag har bara läst den sega början (jag har hört att början är seg men att den blir bättre sen, när då sen är?) Sen har jag även börjat läsa Hanna Lindbergs bok STHLM Grotesque och det är en bok som sliter och drar i mig när jag inte läser, den ligger här bredvid och skriker "läsa mig" just nu.

Jag är just nu inne i en sådan där period då jag helst vill läsa och se deckare och då har jag svårt att koncentrera mig på annat så brukar fokusera på det för att inte tappa lässuget. Hur går det för er? Jag hoppas hinna läsa mer torsdag och fredag och till helgen lär det nog bli en läshelg om  jag har tur!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...