1 oktober 2017

I min brevlåda [September 2017]

Rec.ex blev läst och recenserad i September

Millennium vann jag och Smugglaren var en överraskning som jag hunnit läsa och recensera.

Den här vet jag inte om den är en överraskning eller inte men en bok jag hade frågat efter ändå.

Blev lite försenad, hade hoppas hinna läsa den här i augusti men den dök inte upp förrän i september, väldigt tjock bok för ungdomar men hoppas hinna läsa den i oktober

En överraskning jag inte alls förväntade mig att få hem.

Döden ingen ser gjorde att jag var tvungen hinna läsa de andra två böckerna först.

Det ska bli jätte intressant att få läsa den här boken skriven av Anders Jacobsson.
Trillade över den här billigt så jag kunde inte låta bli att köpa hem den.

Tre till rec.ex  Eldens arvtagare har jag längtat massor efter!

April, April fick jag från Mattias, den ska bli riktigt spännande att läsa. Det var länge sedan jag läste någonting av Camilla Grebe men när jag fick hem Husdjuret (första boken försvann med posten...inte ens förvånad längre över alla paket som försvinner...)

Men Husdjuret gjorde att jag var tvungen beställa  första delen, och då jag läst mycket om Det filmen blev jag sugen på att läsa boken så den fick följa med (Visst är den snygg!!) Har hört mycket bra om One of us i lying så den var jag tvungen beställa också och James Pattersons böcker som är lite tunnare blir bra variation till de tjocka böckerna.


Jag läste 9 böcker
Jag fick hem 11 recensionsexemplar + 2 överraskning
Jag köpte hem 6 böcker och har vunnit 1

9 - 20 = +11    Oops...jag tror det här är den sämsta månaden för i år, jag behöver läsa mer och få hem mindre böcker nu resten av det här året, eller nästa år ;)

2 kommentarer:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...