10 juli 2017

Mitt uppdatering av Läs-a-lot sommar 2017

Tisdag 4/7
Liselotte Roll - Bröder  = 297sidor

Onsdag 5/7
Marie Lu - Midnatts stjärnan  -83 = 83 sidor
Anna Jansson  - Stum sitter guden -85 = 85 sidor
= 168 sidor
Torsdag 6/7

Anna Jansson  - Stum sitter guden 85 - 216 = 131 sidor

Fredag 7/7
Helen Tursten - Mina mindre mord & mysterier -203 sidor

Sen kan jag erkänna också att jag har inte läst någonting alls lördag söndag utan jag har varit ute, lekt med barnen och tävlat hund och då så klart varit social med massor av människor och när man väl kommit in/hem så har jag varit på tok för trött för att orka läsa. Idag är jag fortfarande väldigt sliten men det gäller att samla kraft för ons-fre är det tre nya tävlingsdagar och då är man även funktionär så det lär inte bli någonting läst för jag kommer vara borta från tidig morgon till sen kväll.

1 kommentar:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...