16 april 2017

Påskutmaning 2017 Uppdatering #2

Eftersom lördagen innebar mycket att göra när vi hade främmande stora delar av dagen och sen åkte jag och tränade med min dotter och sen var jag väldigt trött. Men jag lyckades lyssna mycket på ljudbok eftersom jag kunde lyssna på träningen, i bilen, hundpromenader och när jag plockade i köket och fick en paus från alla gäster.

Så jag har bara 100 sidor kvar av ljudboken som är Under ingrodda ärr (ni vet tv-serien Mord i sinnet) men söndagen försökte jag mig på att fortsätta med Det förflutnas skuggor men det går långsamt, så jag började istället läsa i The Wrath and the dawn och har hunnit halva boken.

Jag älskar läsutmaningar, min fokus ligger verkligen så mycket mer på att läsa än annars!! :)

1 kommentar:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...