1 april 2017

I min brevlåda [Mars 2017]

Rea på rean så den här följde med mig hem när jag handlade lite mat.
Ville läsa sista delen om Rebecka Martinsson (Till offer åt Molok) och då råkade Leon också följa med ibeställningen.
Rea på rean, två böcker åt dottern tre åt mig ja och då boken om Digitalfotografering.
Ännu en rea på rean, så får vi se om jag kommer läsa Björnstad eller inte...
Hittade MASSA böcker i den här serien för 20:- men köpte bara den här...
Ett rec.ex som ska recenseras i April
Ännu ett rec.ex.
Två rec.ex, ska äntligen få avsluta Maze runner, Händig man sökes fick jag signerad till och med. 

Två överraskningar som dök upp sista dagen på mars, dessa två låter helt klart som böcker jag kommer gilla

14 Nya böcker till mig
6 rec.ex (3 överraskning)
6 rea böcker, 2 som inte var på rea
2 av de som flyttade hem den här månaden har jag hunnit läsa.

14 Nya och jag läste 10 böcker = +4   Så inte så farligt i alla fall, men nu borde det inte blir fler rea böcker och jag tror inte jag kommer köpa hem fler böcker på ett tag... jag har så enormt många böcker jag vill läsa NU så det kommer bli många nya böcker lästa närmsta tiden.

2 kommentarer:

  1. väldans! vi får hoppas på många regniga dagar...

    SvaraRadera
  2. Många intressanta böcker där :) Snömannen var faktiskt den första Nesbø jag läste, resten är historia, kan man väl säga ;)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...