2 mars 2017

I min brevlåda [Februari 2017]

Ett överrasknings rec.ex  som gjorde att jag äntligen fick tummen ur att läsa första delen :)

Bokrean på ica Maxi

Även de här + några barnböcker fick följa med hem från ica.

Här  är alla mina bokrea böcker, de 3 från icamaxi och övriga från Bokus

Ett rec.ex jag frågat efter, sista delen i HalfBad trilogin.
1 rec.ex jag frågat efter
1 överrasknings rec.ex
12 Bokrea böcker (och ja det lär bli några till i mars när det blir rea på rean...)

14 nya böcker & jag har bara läst 5 böcker den här månaden =  +9 böcker landadet det på en här månaden, men nu har jag MASSOR av böcker jag verkligen vill läsa så jag hoppas det kommer dra upp lässuget :) 

3 kommentarer:

  1. Carina Bergfeldt måste ju få ett uppsving nu när man ser henne på TV varje dag :) Jag har faktiskt båda de böckerna i hyllan, vann dem i någon utlottning för ett bra tag sedan. Jag börjar bli väldigt sugen på att läsa dem :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...