1 februari 2017

I min brevlåda [Januari 2017]

Fyndade dessa på rea, oops...

Rec.ex

Överraskningsbok

2 rec.ex 2 beställa böcker på rea

1 rec.ex 3 beställda böcker på rea
4 rec.ex + 1 överraskning
8 böcker jag har köpt på rea
Läst 10

13 böcker in - 10 lästa = Jag ligger +3 böcker denna månad
Om det här är siffrorna för Januari så vill jag inte ens veta hur det kommer se ut i februari som är lite kortare månad och det är dessutom bokrea då. Jag har dessutom en hel del tävlingar, träningar och alla serier går ju just nu så kommer inte ha mer tid i februari än januari... Önska mig lycka till!!

2 kommentarer:

  1. Lily och Bläckfisken ska jag också läsa när jag är beredd på att gråta ögonen ur mig :P

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...