16 februari 2017

Helgfrågan v. 7

Torsdag och äntligen ska jag svara på helgfrågan direkt. Den här gången har Mia fått hjälp av Johannas deckarhörna. Vilka är dina bästa bokrea tips? Och var handlar du dina bokrea böcker?

Jag har kastat iväg en beställning på Bokus, sen åker jag även till grannstaden och äter frukost och handlar på ica Maxi. Några titlar jag spanat närmare på är. Vad har ni kika på? Egentligen så vill jag inte veta för det här kommer redan nu bli en ovanligt dyr bokrea.

Carina Bergfeldt - Fotografiet
Caroline Kepnes - Du
Johanna Mo - Allting trasigt ska bli helt
Salla Simukka - Vit som snö (hel trilogin är på rea...)

16 kommentarer:

  1. Salla Simukka trilogin har jag kollat på , är den bra?

    SvaraRadera
  2. blir alltid fler böcker än vad jag tänkt från början.

    SvaraRadera
  3. Har inte läst någon av de böckerna. Tack för tips!

    SvaraRadera
  4. Jag har inte läst någon av dem, men de två första har jag i hyllan :)

    SvaraRadera
  5. Blir nog inte så mycket handlat på bokrean i år men har några jag kikat lite på. =)

    SvaraRadera
  6. Fotografiet har jag funderat på att läsa.

    SvaraRadera
  7. Är inte så mycket på bokrean som jag är intresserad av, men jag kommer nog gå en runda på onsdag så vi får se om jag kommer hem med något!

    SvaraRadera
  8. Har inte ens hört talas om dina böcker :)

    SvaraRadera
  9. Johanna Mo är bra! Hoppas du hittar många bra fynd på rean :)

    SvaraRadera
  10. För mig blir det enkelt i år, jag kommer nog inte köpa en enda bok på rean. Jag kände inte igen någon av böckerna du tipsar om, och jag tänker inte kolla upp dem så att jag blir lockad att köpa ;) Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  11. Känner inte alls till någon av titlarna, eller författarna. :o Men vem vet? Under bokrea är det inte ovanligt att testa något oprövat. Bäst när man kan titta på böckerna på riktigt, läsa baksidor, etc. Som på den "gamla goda tiden" innan nätbokhandlarna kom till. :D

    SvaraRadera
  12. Har inte läst några av dina reatips men visst är det härligt med bokrea även om det har en tendens att dra iväg i utgifterna mer än tänkt...

    SvaraRadera
  13. Intressant. Känner inte igen en enda av titlarna!

    SvaraRadera
  14. oj då, inget jag känner till alls! får läsa på

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...