4 december 2016

I min brevlåda [November 2016]

Ett rec.ex som jag har längtat efter!!

Köpte på kupan för 5:-

En överraskning i brevlådan som jag inte hade hört talas om innan.

Del två i Hacker-serien, ett rec.ex.

Fynd på kupan 5:- styck, tror båda två kan vara riktigt bra!

En till överraskning i brevlådan!

Dessa två blev jag helt lyrisk över när jag såg i brevlådan för det här är två av mina favorit författare, vissa rec.ex prioriterar man verkligen för andra... för jag vet att jag annars inte skulle lyckas kunna fokusera för att de här böckerna lockar.
6 rec.ex (två av dessa var överraskningar)
3 böcker som jag har köpt hem för 15:-
Så det har inte blivit så stora utgifter på böcker den här månaden i alla fall och eftersom jag har läst 12 böcker så borde mina olästa ha minskat och inte ökat i alla fall. Rec.exen kom nu sista veckan på November så har bara hunnit läsa Fångad så jag hoppas de andra blir lästa i December :)

3 kommentarer:

  1. Häxjakten är jag väldigt nyfiken på, men den är ju ganska långt in i serien och jag vill läsa i ordning. Jobbigt att hitta en gammal serie där det är omöjligt att hitta de tidigare delarna.

    SvaraRadera
  2. Jag har också hört att den ska vara bra och jag gillar dom andra DC Comics serierna så vill absolut se Supergirl. Det är tiden som är mitt stora problem just nu ;)

    SvaraRadera
  3. Åh, vad många roliga böcker. Ja, det är svårt att läsa annat när det finns vissa i högen som kallar på en extra mycket.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...