22 november 2016

Veckans bokbloggsfråga – Vecka 47

Ny vecka, tiden fram till julen bara springer iväg och veckans bokbloggsfråga var tyvärr inte så mycket för mig att svara på. Brukar du lyssna på podcasts? Har du några tips på podcasts som handlar om böcker och skrivande som man bara inte får missa? vad använder du för app för att lyssna och hålla koll på dina podcasts?

Jag har aldrig lyssnat på någon podcast, jag vet helt ärligt inte ens när jag skulle ha tid till det eftersom jag förutom att läsa även ser massor av tvserier, och med småbarn hemma är det svårt att lyssna koncentrerat på någonting. Däremot kanske man skulle kunna göra det i bilen men då lyssnar jag och barnen alltid på musik... Så i dagsläget känns det inte som någonting jag har utrymme för men det kanske kommer i framtiden.

2 kommentarer:

  1. Jag brukar inte heller lyssna på poddar, känner inte att tiden räcker till. Däremot lyssnar jag på ljudböcker, men som du säger vem vet vad som händer i framtiden ;)

    SvaraRadera
  2. Du kan ju alltid lyssna när du viker tvätt eller städa. Det gör jag :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...