10 november 2016

Någon som har Karin Slaughter böcker?


Jag har ju insett att jag har tre olika böcker skrivna av Karin Slaughter, två av dessa ingår i serier ja självklart i helt olika serier och sen en fristående. Däremot finns det några till utgivna på svenska som jag inte har och som jag väldigt gärna skulle vilja få tag i.

De jag vet finns översatta på svenska heter
- Blindbock

- Kall blek fruktan
- Triptyk
- Fraktur

Jag skulle också kunna vara intresserad av böcker på engelska, så om ni  hittar någon av dessa hemma och ni inte vill ha kvar den får ni gärna höra av er så kanske vi kan göra någon deal :)
(och här ser ni anledningen till att jag har så många olästa, det händer så ofta att jag vill läsa en viss författare eller serie men böckerna går inte att få tag i längre...)

1 kommentar:

  1. Vad kul att du gillar Karin Slaughter! Hon är en av min favoritförfattare och har varit det i flera år :) Jag blev så glad när hon blev lite mer poppis här i Sverige med boken "De vackraste" för då kanske hennes böcker blir lite mer tillgängliga. Jag har köpt 2 av hennes böcker på Myrorna (på svenska), 2 böcker på rea hos Akademibokhandeln (på engelska) och resten har jag lånat på bibblan (vissa gånger har de köpt in böckerna när jag bett dem). Jag vill nämligen också läsa böckerna i ordning och med hennes böcker rekommenderar jag dig verkligen att göra det! Trevlig läsning :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...