9 november 2016

Månadsläsning [Oktober 2016]

Det var sonen som promt ville ha med en av sina lastbilar på bilden så det blev så ;)
68. Magnus Jonsson - Mannen som lekte med dockor (4)
69. Stuart MacBride - En sång för de döda (4)
70. RaeAnne Thayne - Önskedrömmar (4)
71. Sara Blaedel - Aldrig mera fri (3)
72. Rachel Renee Russell - Skolans hjälte (4)
73. Carin Gerhardsen - Falleri fallera falleralla (4)


Totalt: 6
Nya författare: 1
Tillhör en serie: 5
Rec.ex: 4
Svenska/Engelska 6/0
Hyllvärmare:  1
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0/0
Seriealbum: 0
Besvikelse:
Jag trodde att Aldrig mer fri skulle vara bättre men var ingen dålig bok, men jag hade nog lite för höga förväntningar.
Positiv överraskning:
Mannen som lekte med dockor var bättre än vad jag trodde och det är helt klart en trilogi som jag måste läsa klart, det är ju bara det där med att vänta på att nästa del ska komma ut först...

Min åsikt om månaden
Födelsdagsbarn, uppvakta kusiner, två hela helger med agility och rallylydnadstävlingar,  som vanligt en väldigt upptagen månad med så mycket att göra att jag är helt slut och hoppas hinna vila upp mig under november. Nu är tävlingssäsongen över, det är lågsäsong till maj så jag hoppas hinna läsa massor då istället!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...