3 juli 2016

I min brevlåda [Juni 2016]

Rec. ex som redan är läst och recenserad

En överraskningsbok som även den är läst och recenserad.

En till överraskningsbok som ska läsas och recenseras i juli :)

tre till rec.ex, två lästa en recenserad och den sista är påbörjad
Av de som jag fick hem i Juni så blev det inte så många böcker som blev framtida hyllvärmare och just nu håller jag efter rätt bra. Men det är många rec.ex som jag trott jag skulle ha fått hem men som inte har dykt upp, men eftersom man inte vill tjata och att jag inte har sett dem på andra bloggar så antar jag att det är förseningar som ligger bakom.
Så gissar att det blir som det oftast blir, värsta bomben då det väller in böcker och jag blir lite paralyserad av att man har så många böcker som verkar så bra som man vill läsa nu nu nu och då blir ingenting läst istället.


1 kommentar:

  1. Det är lite jobbigt när böcker blir försenade, i alla fall om man är ett kontrollfreak som jag :) Jag har ju liksom planerat... men, men, det löser sig nog :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...