5 april 2016

Spänningsutmaning mars

Det blev att jag valde Bro bro breja för den var riktigt spännande, har ett högt tempo och det händer så mycket. Jag gillade fortsättningen på Ole dole och hoppas att man inte behöver vänta allt för länge på att få läsa fortsättningen. Däremot vet jag inte ännu vad jag ska välja för April, kommer läsa några spännande böcker men vi får se vilken jag kommer välja, kommer antingen välja någon för att rekommendera vidare eller för att säga att det någon ni borde undvika ;)


2 kommentarer:

  1. De här böckerna, både Ole dole och Bro bro breja, är jag väldigt nyfiken på. De verkar vara något för mig :)

    SvaraRadera
  2. Jag läser Bro bro breja nu, de är lite småäckliga böckerna, mycket blod och sådant.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...