27 mars 2016

Utlottning av Fjärilarnas stad


Det är påsk och många är lite extra lediga, den här bloggen fyller 4 år i maj och jag själv fyller år om några dagar. Så för att fira allt detta så är det nu dags för bloggens första utlottning.
Man kommer kunna vinna en bok, boken är ingen mindre än Ingrid Remvalls bok Fjärilarnas stad som kommer komma ut nu i April. Jag har själv inte hunnit läsa boken men tror verkligen den kommer falla mig i smaken, för jag gillade Ingrid Remvalls serie om Prismagalaxen.
Sen måste jag erkänna att även om jag inte har så mycket fokus på bokomslag så är det här en riktigt snygg bok!

Jag kommer köra en vanlig utlottning med lotter, sen får nog barnen hjälpa mig att dra en vinnare.

1 Lott för att kommentera att ni vill vara med i utlottningen, glöm inte att lämna bloggadress eller mailadress så jag kan kontakta vinnaren.
1 Lott kan man få om man skriver om tävlingen på sin blogg och skickar länken i sin kommentar.
sen skulle jag bli extra glad om jag fick några nya följare på bloglovin :) 

Tävlingen pågår fram till torsdag den 31 mars 23.59 så på fredag kommer jag meddela vem som har vunnit både här på bloggen och även via mail/eran blogg.
Stort tack till AFFRONT förlag som gör tävlingen möjlig.




Är du vacker, rik och samvetslös? Välkommen till Fjärilarnas stad.
Artonåriga Vega bor på den fattiga sidan av Muren, dömd att varken synas eller höras. En natt gör hon och hennes bästa vän det förbjudna: de smiter in i staden där de rika och vackra bor. Där träffar hon Fenix.
Han står för allt hon själv saknar och hon börjar drömma om ett nytt liv. Men under stadens glansiga yta rör sig mörka krafter och Vega inser att det finns kopplingar mellan henne och de attacker och kidnappningar som skakar samhället.
Hur låter man bli att tappa bort sig själv när man inte längre vet vem man är? Och vem vågar man lita på i en värld där alla har något att dölja?




Obs! Endast inom sverige.  
Har jag inte hört av vinnaren inom en vecka så kommer det dras en ny vinnare.

5 kommentarer:

  1. Jag är gärna med och tävlar :D

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med och tävlar :) Har skrivit om tävlingen på min blogg: http://lacrimamens.com/blog/bokraden-lottar-ut-fjarilarnas-stad.html

    SvaraRadera
  3. Jag är med och tävlar :)

    http://zellysbokblogg.blogspot.se/2016/03/tavling-hos-bokraden.html

    SvaraRadera
  4. Är gärna med! :)
    elin.helmersson@live.se

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...