3 mars 2016

Lite läsplanering för mars och april

Nu i mars så har Fantastiska berättelser en ta kontroll över hyllvärmarna utmaning, och den har jag tänkt haka på men jag kommer läsa rec.ex men försöka att undvika mina nyinköpta böcker.
Men sen under April tror jag att jag ska försöka lägga fokus på de böcker som jag har köpt under 2016, bokrea böckerna med andra ord, för annars lär det bli som andra år och som för så många andra, att de bara bli köpta och sen liggandes i olästhögen i några år, vilket riktigt inte är planen när man köper nya böcker.

Så bland de olästaböckerna jag hoppas på att lyckas bearbeta nu i mars så ska jag försöka läsa lite olästa delar i serier, så får vi se om de nyare delarna kanske får bli lästa i april :)

Så den stora planen är att bearbeta olästaböcker och att komma ikapp med lite fler serier och just nu känns det ändå som att det kommer gå vägen under det här året, men vi får se längre fram hur det egentligen går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...