31 december 2015

Månadsläsning [December 2015]

77.  Sharon Bolton - Små svarta lögner (3)
78. R.L Stine - Trädgårdstomtarna anfaller (4)
79. Debbie Macomber - Julkänslor (2)
80. Gayle Forman - Jag var här (3)



Totalt: 4
Nya författare:  2
Tillhör en serie: 0
Rec.ex: 2
Svenska/Engelska 4/0
Hyllvärmare: 1 
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
E-böcker/Ljudböcker: 0
Seriealbum: 1  
Besvikelse:
Positiv överraskning:att hitta ett seriealbum på akuten :)

Min åsikt om månaden 
Jag är inte mer ledig under julen än andra tider under året så jag hinner inte läsa mer, utan det är tvärtom, jag har så mycket att göra att jag knappt hinner läsa under vintern. Det går mycket tid åt att se hockey, köra bil till och från träningar när det alltid är inomhus och inte går att göra ute på gården på samma sätt som på sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...