17 december 2015

Julläsning 19/12 2015 - 12/1 2016

Många av er har nog sett att Mia ska köra julläsning mellan 19 december och 12 januari,
och den som har läst mest under den tiden vinner en pocketbok och en hemlis.
Här kan ni läsa det Mia har skrivit om tävlingen, även där ni anmäler er om ni har tänkt vara med.

Så vad har jag tänkt läsa då?


Jo jag gjorde en ordentlig hög, det är lite recex, några julböcker, någon lånad bok och någon hyllvärmare, så vi får se vad som blir läst..det här var de som låg på nattduksbordet i alla fall.


4 kommentarer:

  1. Wow, det var en rejäl hög och några tjockisar också.

    SvaraRadera
  2. Burton & Bolton har jag läst och gillade :) Bränd himmel finns med i min hög också :)

    SvaraRadera
  3. Åhh vilken underbar hög, och säkert många bra böcker. Bränd himmel är riktigt bra.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...