25 augusti 2015

Carin Fossum - Carmen och döden



Konrad Sejer  # 11

I ett obevakat ögonblick händer det som inte får hända, ett litet barn drunknar i en damm.
Det verkar vara en olyckshändelse men det är någonting som inte stämmer med den unga modern Carmen Cesilie Zita, så kriminalkommissarien Konrad Sejer vill inte lägga undan utredningen som en olyckshändelse utan vill undersöka händelsen mer noggrant. 


Det var länge sedan jag läste en Konrad Sejer bok så jag kände mig inte så insatt i karaktärerna och fallet var inte så märkvärdigt. Jag ogillade direkt Carmen men gillade hennes sambo, genom hela boken så störde jag mig på allting Carmen gjorde.
Jag har någon mer oläst del i serien om Konrad Sejer och de ska helt klart läsa, det är korta lättlästa böcker som går rätt fort att läsa
.

Betyg 3 av 5
boken finns att köpas på adlibris  cdon 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...