19 april 2015

Tv - serier [v16]

iZombie s01x05
Jag gillar att Liv träffade ännu en zombiekille som det dessutom verkar som hon ska dejta, hoppas det blir någonting där. Intressant med fallet om de försvunna pojkarna, hemskt att ingen ringde hjälp åt Livs ex, lever han ens eller?

the Flash s01x18
Snart kommer alla veta att Wells inte riktigt är så ärlig som han är, men det är nog lättare att få Caitlin att acceptera att han kan vara ond när Cisco berättade om vad han drömt.
Felicity och Ray var med, vilket var roligt. Däremot är jag less på Iris och hennes kärleksproblem.

Jag gillar Felicity-Ray mer och mer, och hoppas hon snart släpper Oliver helt! Gillar även Ray och Cisco tillsammans och det känns som att Ray får ta mer och mer plats i både Flash och Arrow.

Arrow s03x19
Jag hade blivit spoilad om att någonting skulle hända men oj vilken vändning avsnittet tog i slutet!
Oliver kommer bli helt förkrossad och det kommer bli spännande nu och se vad han kommer göra och vem som får skulden för Theas död.
Lance är så fruktansvärt jobbig, och verkligen går på häxjakt efter Oliver. Hur många gånger har de inte hjälptsåt och ändå ser han bara svart helt plötsligt!


Scorpion s01x21
Walter flippade verkligen ur i det här avsnittet. Cabe slutade på grund av Walter i Scorpion teamet, men jag hoppas han kommer tillbaka för inte ska han väll sluta för evigt?
Han tog det verkligen inte bra när Paige tänker ta med sig Ralph och bo med Ralphs ex, men Walter kan i alla fall inte ha dött i bilolyckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...