19 januari 2015

Eye Candy s01x01


Lindy Sampsons syster blev kidnappt för tre år sedan och nu hjälper hon andra att hitta försvunna personer och börjar själv få konstiga sms och inser att hon via nätdejtning har fått en seriemördare efter sig. 

Jag gillar Lindy och Ben tillsammans, de har kemi och man kände direkt att det fanns någonting där så det kändes riktigt otippat att han skulle dö redan i första avsnittet.

Så nu letar Lindy tillsammans med polisen efter vem det var som dödade Ben och jag tror det här kommer bli en riktigt spännande och action fylld säsong.
Helt klart en serie i min smak som jag hoppas kommer hålla hela vägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...