1 december 2014

Månadsläsning [November 2014]

81. Belinda Bauer - Livets & dödens villkor  (3)
82. Mats Ahlstedt - Ondskans spår (4)
83. Nora Roberts - Dans och drömmar (4)
84. Kristan Higgins - En av grabbarna  (3)
85. Camilla Läckberg - Lejontämjaren  (4) 
86. James Oswald - Flickoffret (3)
87. Charles Dickens - En julsaga
88. Jenny Forsberg - Akrobaten  (4)
89. Kami Garcia, Margaret Stohl - Den sista prövningen  

Totalt: 9
Nya författare:  4
Tillhör en serie:  4
Rec.ex:  9
Svenska/Engelska:   9/0
Hyllvärmare:  0
Tegelstenar(minst 500 sidor):  0
Seriealbum:  0
Besvikelse: Flickoffret trodde jag mer på, men har tänkt läsa nästa bok i serien när den kommer ut.
Bästa bok: Lejontämjaren blir det nog även om ingen var en fullpottare den här månaden..

Min åsikt om månadenJag har äntligen kommit igång med läsningen igen så hoppas hinna läsa de där 100 böckerna i år men kanske blir någon färre men nära i alla fall och med tanke på att jag inte haft någon super läsmånad i år så får vi se var jag landar.

1 kommentar:

  1. Livets & dödens villkor och Flickoffret har jag stående olästa. Lejontämjaren hoppas jag få i julklapp.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...