2 maj 2014

Chicago fire s02x19-20 Chicago PD s01x12



Grymt kul att veckans avsnitt hörde ihop, dock svårare att se om serierna i efterhand när man kanske inte minns i vilken ordning man ska se avsnitten. Men snacka om serier som gör grymma crossovers gång på gång och de här serierna blir bara bättre och bättre.


Chicago fire s02x19-20
Super trist att Jones tog livet av sig, även om jag inte gillade henne så kändes det inte okey att skriva ut hon så här hade varit bättre om det hade gjort någonting.
Jag trodde det stod någonting mer i brevet som Dawson fick av Jones.

Shit vilket kaos när det var en bomb som sprängdes och de visste inte om Dawson var på insidan som att det inte räckte så hittar de en till bilbomb. Åh vad jag gillar Milles!!
Shay gjorde illa sig men försöker jobba till varje pris och döljer att hon är skadad.

Chicago PD s01x12Jag gillar Kim och Adam ihop och jag hoppas att det fortsätter att utvecklas, samma med Severide och Erin. Sen gillar jag hela teamet med poliser och de olika relationerna.
Shit vad spännande de här avsnitten var,  me like!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...