18 februari 2014

Beauty and the Beast s02x14



Vincent drömmer om Cath, och han vill bevisa för Cath att han inte skulle välja att bli en beast över henne igen och J.T berättar det för Cath så klart. 
Låtsas begravning för Gabe och både han och Cath försöker lära sig att hantera att Vincent finns i deras liv även om nu inte Gabe riktigt gillar det.
Och tillslut ställer han ett ultimatum om att Vincent inte kan vara en del av Cath om de ska ha ett förhållande och hon drömmer då att hon knuffar Vinc så han slår bakhuvudet och dör?-
Shit vilken hemsk dröm! Jag hoppas hon inser att hon måste ge Vince en ny chans!


1 kommentar:

  1. TACK! För att du skriver de här inläggen, jag började se den här serien men sedan missade jag resten, jag har inte haft tid att ta igen dem. Dina inlägg är kanonbra för mig, jag får hela sammanfattningen på ett par minuter. Helt perfekt! :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...