26 december 2013

Julklapps böckerna

Oj jag har ju glömt att lägga upp ett inlägg med vilka böcker det nu var som jag fick på julafton, förlåt för det och de kommer här :) Kommer även upp ett "i min brevlåda" innan året är slut,
och en hög recensioner eftersom det som är läst i december ska recenseras i december.

Bokboxen med the Mortal instruments 3 första böcker
Stad av Aska (del 2)
Pandemonium (del 2)
Lögnaren (del 4)

 Ja som ni ser så var det delar i serie som jag fick i julklapp, det här är böcker som jag har specifikt önskat mig och fast jag nu har de två första delarna från the mortal instruments serien på svenska så ville jag ändå ha de även på engelska.
Dessutom om vet jag inte om jag orkar vänta på del tre på svenska utan efter stad av aska kanske jag ger mig direkt på City of glass.


2 kommentarer:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...