11 december 2013

Chicago fire s2x10



Hela gänget på 51 försökte hitta någonting för att rädda huset och de hittade även anledningen till att cp bitchen vill stänga, för att hon ska bli rik.
Vad fint när det kom folk från närliggande brandstationer, och allt folk som kom och hade ringt för att få ha kvar station 51 och vad jag älskar Peter Mills flickvän Isabell, hon är grym och som att jag kan se om scenen när hon satte Bitchen på plats!

Dawson har fått erbjudande om att bli brandman och Casey var väll inte så stöttande i frågan och alla är väll inte så positiva till kvinnliga brandmän.
Bestämde sig Mills för att stanna på 51 med det han sa om att han alltid kommer vara en brandman.
När man äntligen börjar gilla Jeff ska han få försvinna pga att han kanske har mördat sin frus ex?
Vilken jätte brand på slutet och Casey räddade en liten bebis men han fick själv en jätte smäll i huvud och nacke(varför har de inte hjälmar som knäpps under hakan så de inte kan falla av?)
Vi fick ju så klart inte veta hur det gick för Casey, han skulle iväg på operation och vi får vänta till efter jul innan vi får veta om han överlever eller inte, och om han överlever i vilket skick?

Vilket bra avsnitt och äntligen blev vi av med bitchen jag har verkligen ogillat henne och storyn kring att lägga ner 51. Det här är verkligen en serie som bara blir bättre och bättre, jag vill se mer NU!



1 kommentar:

  1. Jeff har blivit lite av en favorit för mig denna säsongen. Dock tror jag inte att det är an som är mördare utan hans fru. Jag håller med dig om att Isabell är grym. Jag har varit lite sur på Mills för att han har misstrott henne lite innan.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...