25 november 2013

Tv - serier [v47] del 2

the Tomorrow people s1x7
Stephen och Cara är verkligen samma länkande men jag vill verkligen se Cara och John tillsammans så jag hoppas att det inte är mening att de är länkande av någon annan anledning.
Stephen tror att hans pappa lever och nu kommer de försöka hitta honom.

Reign s1x6
Kungen kom tillbaka med sin älskarinna Diane och han som hade lovat Kenna att lämna henne och välja henne istället. Francis gick tillbaka till sitt ex och hon som antagligen lär bli hans älskarinna.

Ravenswood s1x5
Miranda blev manipulerad att hon var med sina föräldrar men det var hon inte utan det var en liten flicka som lurade henne och sen dog Caleb?
Men han överlevde i alla fall men jag reagerade över att han inte hade syrgas eller någonting, det var rätt dåligt gjort.
Dillon visar sig vara i maskopi med den lilla flickan och Raymond & Carla har något fuffens för sig men jag vet inte riktigt vad ännu.

Arrow s2x7
Nu var det dags för Moiras rättegång och där visade sig att Malcom är Theas pappa, kul för henne att få veta det. Malcom låg bakom att Moira frikändes i rätten, men snacka om jobbig sist för Laurel.
Jag hoppas verkligen att det kommer ännu mer Oliver och Felicity scener de är så fina ihop och har sådan enorm kemi. 

Glee s5x6
Jag är så irriterad på Jake och jag förstår att Marley går ut med andra men så där direkt och med Ryder av alla? Trodde det triangeldramat var över!
Kul att få se Blain och Sam hälsa på Rachel, Santana och Kurt.
Vad roligt att Tyra Banks var med för hon är verkligen en fotomodell ikon så att hon var med när Sam försöker bli fotomodell var klockrent.
Becky ska kanske gå på college.

Greys anatomy s10x10
Vilket tråkigt avsnitt!
Jag tycker Arizona är ett svin som bara dumpar någon för att hon kanske har en möjlighet med Callie igen men jag hoppas att de inte kommer bli tillsammans igen.
Jag vill se April och Avery tillsammans, de kanske väntar tills hennes bröllop innan Avery berättar vad han verkligen känner, eller?
Bailey  mår verkligen inte bra och jag hoppas de får bukt med var som är fel snart så hon kan vara tillbaka som sitt gamla vanliga jag.
Vad trist det är när Meredith och Christina fortsätter att vara osams.

the Vampire diaries s5x8
Caroline och Elena roar sig med att lära upp Jesse hur roligt det kan vara att vara vampyr samtidigt som de ska ha fest för Bonnie. Dock dödar Elena Jesse framför ögonen på Caroline.
Katherine och Stefan kanske det börjar bli dags för, hon kanske skulle bli en trevligare person tillsammans med Stefan och nu när det är Delena som verkar bli för ett bra tag så kan ju Katherine och Stefan kanske få ihop det? Speciellt nu när han räddat livet på hon.
Kul att Katherine presenterade Nadja för Stefan och att hon även erkände att det är hennes dotter.
Nadja hjälpte till att få ut den där från Matt så han är normal igen.
Tydligen har Damon varit en Augustin labbråtta en gång i tiden.

1 kommentar:

  1. Jag håller verkligen med dig det är något konstigt i ALLA serier just nu. Ingen får vara lycklig och det gör mig irriterad. Jag har kommti fram till att nästan alla blogginlägg som jag dkrev förra veckan var ganska negativa. Men för mig är det viktigt att mina favoritpar får vara tillsammans ;)

    Jag såg även det nya Almost human igår, men jag är fortfarande lite besviken. Den fångar mig inte riktigt. De serier som jag sett innan som JJ Abrams har gjort (Lost och Revolution) tillhör mina favoriter och jag har varit fast och esatt sen första avsnitten.... Men den får några avsnitt till att bevisa sig, men besviken är jag...

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...