21 oktober 2013

Goodreads

Jag var in på bokryggs blogg  och läste hennes inlägget om Goodreads och kom på att jag hade gjort en användare där för lääänge sen men kände där och då att jag inte riktigt hade tid(och det har jag för den delen inte nu heller) och ork med att fixa allting från början. 
Men nu tänkte jag ta tag i det så ni som finns på goodreads lägg gärna till mig(man kanske måste lägga till varandra, vet inte alls hur det fungerar) 
Men hur som helst så jag finns där men så klart inte under namnet Bokraden, det hade ju varit dumt att ha ett ett användarnamn förknippat med bloggen
så jag finns där under Jakiya, men jag hittade nu hur man kunde ha en smart "adress" i alla fall så ni kan hitta mig HÄR!

Har lagt till några böcker nu på morgonen men usch vad svårt att komma ihåg betyg på böcker jag läste för massa år sedan... kanske lämnar en del utan, eller chansar minns ju om den var sämst super bra eller runt mitten i alla fall, eller borde minnas det.


Jag har ingen tid att läsa just nu för har varit bort rest en hel massa, har haft lite jobb att fixa med + ett födelsedagsbarn här hemma så har bakat en hel massa och nu blir det kalas hela veckan så jag hoppas att det snart vänder och jag sitter med näsan i en bok typ jämt.

Och när jag väl har en stund att läsa så är jag så trött så jag somnar, även mitt på dagen, men tror att bara snön anländer så kommer det bli bättre!!

3 kommentarer:

  1. Jag lägger till dig :) xzellyx är jag så du vet vem det är som lägger till dig :)
    Jag älskar Goodreads. Även fast böckerna inte finns där är det lätt att lägga in dem själv :) Brukar jag göra med de svenska böcker som inte finns.

    SvaraRadera
  2. Addar på.. Diana heter jag, vet inte vad jag heter på Goodreads, haha :P
    (bör vara Daenyras):)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Ett tips till er som använder Goodreads. Jag lottar nu ut några exemplar av min novellsamling på Goodreads. Det är 52 noveller för alla tråkiga väntetider man har i livet. Jag skickar den bara till personer i Sverige vilket gör chanserna lite större.

    Kolla under Give aways.
    Hälsningar
    Martin

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...