12 augusti 2013

Är du sugen på att läsa den fristående fortsättningen till De korrupta?



I fjol läste jag Robert Kvibys bok De korrupta, min recension kan ni läsa HÄR.

I Listan får man fortsätta följa kriminalreportern Annie Lander och hennes man Max som lever på flykt sedan 8 år från Svenska poliser och hennes psykopatiske halvbror.
De är ute på nya uppdrag och den här gånger tänkte de avslöja de privata militärföretag som var inblandade i driften av våldtäktshus under kriget i Bosnien men spåren leder dem tillbaka till Sverige och har kopplingar med Annies förflutna. 
De försöker till varje pris få fram sanningen även om det är en stor risk att de själva kommer åka fast.

Trailern till boken kan ni kika på HÄR.

Nu till det bästa av allt, den 19 augusti så släpps Listan som e-bok på robertkviby.se 
och boken kommer vara gratis under de första 10 dagarna.
Men om man vill får man gärna stötta författaren genom att själv välja en summa att betala författaren, men som sagt det är bara om man vill.
Det kommer även finnas en delnings funktion om man vill dela med sig av boken till en kompis.

Har ni tänkt läsa Listan? Jag har tänkt göra det för jag vill verkligen få veta hur det går för Annie och Max, när jag inte själv har läst Listan så vet jag inte hur fristående den är enligt mig men man hinner ju läsa De korrupta innan om man vill det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...