9 april 2013

I min brevlåda #10 2013 [Gårdagens paket]

Carin Gerhardsen - Gideons ring (Hammarby serien del 5)
Ally Condie - Matchad (Del 1 av 3)
Jussi Adler-Olsen - Flaskpost från P (Avdelning Q del 3)
Mats Ahlstedt - Dömd för livet (Del 5)
Isaac Marion - Warm bodies/Varma kroppar
Christina Larsson - 5:e Moseboken (del 1)
                             - Slaskjobbet (del 2)
                             - Du kommer inte undan (del 3)
                             - Silhuetten (del 4)
Knut Faldbakken - Tjuvarna (Del 3)

Det här var en födelsedags present till mig själv och det var en hel hög böcker som jag verkligen vill läsa NU!! Någonting som ni har läst? :)

4 kommentarer:

  1. Flaskpost från P tänker jag läsa snart :D Den verkar väldigt spännande.

    SvaraRadera
  2. Åh, det var inget dåligt bokpaket du fått hem. Du har nog riktigt bra läsning framför dig :)

    SvaraRadera
  3. Åh Hammarby serien vill jag verkligen också läsa. Har hört så mycket bra om den.

    SvaraRadera
  4. Vad mycket spännande läsning det ser ut som om du fått tag i!

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...