3 mars 2013

Tv - serier [v9] #2

New girl s2x08
Vad roligt att Cece förlovade sig dock kanske inte så schysst på Schmidts fest. Det var mindre spänt mellan Jess och Nick och jag hoppas det blir dem snart.

Deception s1x08
Jag gillar att Mia har kontakt med sin biologiska pappa för även om hennes mormor säger att han är en orm så är det ju inte hon eller morfar bättre på något sätt. Men bäst för Mia är ändå hennes pojkvän. Jag hoppas att Edward och Julian kommer jobba ihop något sätt för att få reda på sanningen. Joanna ligger nog lite risigt till när hon både förlorade pengarna men att hon inte var ärlig om vad som hade hänt och att hon sen inte klarade lögndetektor testet.


Chicago fire s1x17
Usch vad Shay var ledsen och jag förstår att hon nu längtar efter barn när hon fick sitt hjärta utslitet + att hon hade ju så klart hunnit fästa sig vid pojken. Visste att Casey skulle hångla med änkan han tog med på den där festen/galan.

Beauty and the Beast s1x10-14
Vad trodde Vincent med att typ få ihop det med sitt x Alex utan att berätta sanningen för henne? Klart hon reagerade så där men samtidigt så har Catherine varit så snäll och förstående. Just nu förtjänar inte Vinc henne. Spännande att J.T och Evan hjälper varandra, Evan kommer med andra ord säkert oxå börja hjälpa Vincent i slut ändan men just nu kommer han bli tvungen låtsas vara en av de som jagar Vinc. Jag blir tokig på Heather vore hon min syster skulle jag bli förbannad.
Oj vad spännande nu när Joe och är ute efter han men borde de inte komma på att hans son var skyldig fel person pengar?

1 kommentar:

  1. New girl! Bästa seriem!! :) kommer aaaldrig hålla mellan C och nya killen dock.:) det är ju hon och Schmidt.:)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...