14 mars 2013

Tv - serier [v11] #1

Cult s1x03
Det är som att anhängarna tror att tvserien är ett rollspel, men folk dör ju på riktigt och det händer väldigt många konstiga saker. Men det blir mer och mer spännande ju fler ledtrådar man får i serien men det känns fortfarande väldigt rörigt och man väldigt lite koll på läget för just nu känns alla väldigt skumma.

Monday Mornins s1x01-06
En ny sjukhus serie, det saknar ju en för just nu har jag bara Greys som jag ser eftersom de flesta läggs ner efter en halv eller en hel säsong. Jag gillar den här serien och dess karaktärer och det kändes bra att få sträck se 6 avsnitt och sedan få en åsikt om en serie och jag kommer helt klart fortsätta se den här serien.

Motive s1x05
Det blir en väldigt speciell sorts deckare när man får veta vem mördaren är direkt men man får inte veta motivet förens i slutet så det fungerar faktiskt och jag gillar den bitchiga Angie Flynn, lite så som jag tror många kvinnliga poliser är för att få respekt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...