31 mars 2013

Mars läsning - 2013

16. Mary Hogan - the serious kiss [1,5]
17. Jussi Adler-Olsen - Kvinnan i rummet [5]
18. Anne Cassidy - Glöm mig inte [4]
19. John Green - The Fault in our stars [5]
20. Jodi Lynn Anderson - Persikosommar
21. Jodi Lynn Anderson - Och sedan kom hösten
22. Jodi Lynn Anderson - Ett år senare
23 Robert Kirkman - the walking dead volym 3 - I tryggt förvar [4]
24. Jussi Adler-Olsen - Fasanjägarna [4]

Totalt:9
Svenska/Engelska:  7/2
Nya författare: 5
Tillhör en serie: 6
Seriealbum: 1
Bästa bok: The fault in our stars & Kvinnan i rummet
Besvikelse: The serious kiss


Egen kommentar: 
Jag tyckte att det var en seg läsmånad men det blev ändå en hel del läst, nu när det har varit fint väder och väldigt mycket med hundarna så tycker jag att jag inte riktigt har tid till läsningen men hinner tydligen läsa mer än vad jag tror ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...